Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Πώς φτιάχνεται μια φόλα

Φίλες και φίλοι, σαν πρώτη ανάρτηση επέλεξα να δώσω πληροφορίες για όσους αγαπητούς συνανθρώπους μου ψάχνουν τρόπο να φτιάξουν αποδοτικές φόλες, φόλες που να φέρουν το πολυπόθητο αποτέλεσμα.
Ξεκινώντας λοιπόν, θα ήθελα να σας ενημερώσω πως είναι ένας πολύ εύκολος τρόπος να απαλλαχθούμε από τα ανεπιθύμητα τετράποδα που μιας που δεν έχουν έναρθρο λόγο, δεν έχουν και ψυχή. Άλλωστε σε τι μπορεί να συνεισφέρει ένας σκύλος; Μόνο μπελάδες δημιουργούν αυτά τα πλάσματα. Άσε που δεν αφήνουν κι εμάς τους καημενούληδες γείτονες στην ησυχία μας. Θέλεις να πάρεις σκύλο βρε αδερφέ; Να τον πάρεις , εγώ όμως σε τι φταίω να μου χαλάει τα καταπληκτικά μου πρωινά-μεσημέρια-απογεύματα-βράδια ; Άσε με να κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου, όσο γύρω μου τα πάντα σαπίζουν. Το κάνω συνειδητά πια, είναι επιλογή  μου.
 Ωπ συγγνώμη παρεκτράπηκα λίγο, στο θέμα μας. Οι φόλες που λέτε σκατάνθρωπα όντα, θα 'πιαναν τόπο μόνο στα δικά σας στόματα. Ψάχνει κανείς τρόπο να πει ευγενικά αυτό που σκέφτεται ορισμένες φορές, αλλά πιστεύω δεν γίνεται όταν αναφέρεται σε θέματα τέτοια. Στην Ελλάδα του 2013, στην Ελλάδα που θα 'πρεπε να σε ενοχλεί ο "από πάνω" που στα τρώει -είτε είναι αφεντικό σου,είτε πολιτικός,είτε οτιδήποτε- , επιλέγεις να κάνεις αναζήτηση για το πώς θα φτιάξεις μια φόλα για να σκοτώσεις ένα σκυλί, αντί να κάνεις αναζήτηση για πράγματα που κοιτάζεις αλλά δε βλέπεις, ανθρώπους που καθημερινά σε   χρησιμοποιούν και δεν αντιστέκεσαι.
Ψάξε καλύτερα χαντάκι να πέσεις να μείνει ένας βλάκας λιγότερος, γιατί έχουμε γεμίσει, κι άσε τα σκυλάκια να υπάρχουν και να γαβγίζουν. Ποτέ κανείς δεν πέθανε από γάβγισμα, από βλακεία όμως πεθαίνουν καθημερινά πολλά γύρω σου, πες τα άστεγους λόγω "κρίσης", πες τα όνειρα που ναυάγησαν, πες τα όπως τραβάει η όρεξη σου ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου